2017. 05. 30. kedd
Janka, Zsanett
: 308 Ft   : 277 Ft Benzin: 366 Ft/l   Dízel: 376 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

Tagszervezés és marketing

Art of WAR  |  2006-03-24 08:54:56

Kiemelt helyen kezeljük a befektetési stratégiákat, a tagszervezést, emellett keressük a PR és a marketing helyét, szerepét – jelentette ki megnyitójában Havril András, az Igazgató Tanács (IT) elnöke a Honvéd Önkéntes és Magánnyugdíjpénztár (HOMNYP)  I. Pénztári Tagszervezési és Marketingkonferenciáján. A március 21-i budapesti rendezvényen elhangzott az is, hogy megfelelő bátorság és nyitás jellemzi a pénztári stratégiát, az állomány aktiválását, így 2006-ban is folyamatos és tervszerű tevékenység lesz a marketing és a tagszervezés. A konferencián Mészáros Géza elnök és Jáger Tibor nyugat-magyarországi területi ügyvivő képviselte a Pénztár stratégiai partnerét, a Honvédszakszervezetet.   

A konferenciát megnyitó Havril András IT elnök megköszönte a nyugállományba vonuló Bökönyi István bv. altábornagy eddigi tevékenységét. A tagszervezés helyzetéről, a konkrét eredményekről, a 2005. évi feladatok értékeléséről és a tagszervezés és a szolgáltatások összefüggéseiről dr. Szenes Zoltán számolt be. A likviditás megtartása, a növekedés stabilizálása továbbra is kiemelt fontosságú – jelentette ki bevezetőjében az ügyvezető igazgató. Több mint hatvanezer a pénztári létszám, az arányokat tekintve pedig kiemelt a HM, az MH, valamint a BM HŐR-ség szervezettsége.

Az ügyvezető – a tagszervezés hatékonysága érdekében - lényegesnek nevezte a szervezés differenciálását munkáltatókként, a pénztári megbízotti rendszer megújítását, valamint a pénztártagi állomány családtagokkal történő kiegészítését is. Szenes Zoltán szerint a tagszervezés és a jó kommunikáció közös pénztári ügy. A régi-új kihívásokról szólva – egyebek mellett – az elismerési módszereket, a tagokhoz történő eljutási módozatokat, valamint a szimpatizánsokkal, a támogatókkal és a közremüködőkkel való kapcsolattartást.

Ezt követően a HOMNYP régióvezetői értékelték a helyzetet. Prediger József, Fürst Róbert és dr. Hajós Dezső szerint a küldöttkörzetekben tevékenykedő munkáltatók humán és pénzügyi szakemberei, a megbízotti kör, az érdekvédelmi szervezetek, valamint a pénztári tisztségviselői hálózat aktív részvétele, az igazi csapatmunka járulhat csak hozzá a tagszervezés még eredményesebbé tételéhez. Elhangzott - többek között - az is, hogy eltérések vannak az egyes régiók szervezettsége között, így Budapesten nagy tartalékok vannak még, markáns és stabil előrelépés szükséges.

Az FRDÉSZ nevében felszólaló dr. Zay István a hatékony információcsere és a szervezetek közötti együttmüködési megállapodások fontossága mellett - a HOMNYP nyugat-magyarországi régióvezetőjével közösen - név szerint is megemlítette a Hosz ügyvivője, Jáger Tibor aktív és hatékony tagszervezői munkáját. Ezt követően közzétettek a honvédségi szakszervezetek pénztári tagságra vonatkozó adatokat is; nyilvánosságra került, hogy az elmúlt időszak eredményes szervezőmunkájának köszönhetően, a Hosz tagjainak mintegy 40%- a már a Pénztárnak is tagja.

Ezután a tagszervezési tapasztalatokat vitatták meg a megjelentek: a hozzászólók - egyebek melett - a helyi sajátosságokról számoltak be. Az új tagszervezési stratégia legfontosabb feladatairól Pácserné Bozi Judit IT tag adott átfogó körképet. Elhangzott, hogy marketing szempontból 2002-óta foglalkozik a HOMNYP a tagszervezés kérdéseivel. Az előadó szerint - a jó irányok kijelölése és a folyamatos helyzet-elemzések mélysége miatt - 2005-re a marketingpolitika már tudatossá vált. Ezt követően dr. Hajós Dezső,a HOMNYP marketing-menedzsere adott áttekintést a pénztári marketing-stratégiáról, így - egyebek között - az online és a direkt marketingről, míg a kommunikáció és a PR fontosságáról Zsalakó István kommunikációs referens szólt. Elhangzott, hogy az erőteljes belső, külső PR és reklám tevékenységek mellett az egységes arculat, a megújult ,,Professzionális pénztár" szlogen, a logó, az üzenetek, a levelezés, a törődés és a metakommunikáció egyaránt fontos. A marketing-kampány részeként megújult honlap, a 10 lapban megjelent megannyi hirdetés és cikk, a plakát, a tabló, a szórólap és a leporelló kiválóan járul hozzá a pénztártagok hiteles tájékoztatásához, az érdeklődők informálásához.

A záráskor elhangzott, hogy a konferenciát - ezt követően - minden esztendőben megrendezik.              

Ha tetszett a cikk, kövesse a
Háború Művészetét a Facebookon!

Még több friss hír

2017-05-19 10:41:02
A Polish Armaments Group-hoz tartozó Nitro-Chem S.A. vegyi üzem a Rheinmetall Defence-hez tartozó RWM Italia céggel közösen gyárthat Mk-82 és Mk-84 jelzésű bombákat a lengyel F-16-osok számára a lengyelországi Bydgoszcz-ban.
   MÁSOK ÍRTÁK
2017. 05. 26., 09:44

Éleslövészetet tartottak a központi gyakorlótéren

Az MH 25. Klapka György Lövészdandár 101. Tüzérosztálya és 36. Páncéltörő Rakétaosztálya közvetlen irányzású lövészetet hajtott végre május 25-én, csütörtökön a Magyar Honvédség Központi Gyakorlótéren.
2017. 05. 25., 13:46
Galéria a Fire Blade helikopteres hadgyakorlat zárónapjáról.
2017. 05. 23., 10:04
Precíz mentés slágerekkel: felkészült forgószárnyasok versenyeztek a német bázison.
2017. 05. 22., 12:44
Donald Trump amerikai elnök május 20-ai Szaúd-Arábiai látogatása mega üzletet hozott az Egyesült Államok két legnagyobb katonai gyártójának, a Lockheed Martinnak és a Boeingnak.

  JETfly Magazin

2017. május 28-án az irkutszki repülőgépgyár területéről levegőbe emelkedett az első MSz-21-300 típusú utasszállító repülőgép. A repülés 30 percig tartott, melyet többnyire 1 000 méter magasan töltött el.