2017. 05. 27. szombat
Hella
: 307 Ft   : 274 Ft Benzin: 366 Ft/l   Dízel: 376 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

Orosz repülőgépek oltják az erdőtüzet Indonéziában

Art of WAR  |  2006-10-30 16:02:00

Az orosz Rendkívüli Események Minisztériumának flottájába tartozó, két Be-200 típusú kétéltű repülőgép repült október 29-én Habaroszkból Indonéziába, hogy részt vegyenek az erdőtüzek oltásában.

Az utolsó adatok szerint Indonéziában mintegy 27 millió hektár erdő ég, a füst több mint 550 000 négyzetkilométernyi területet borít. Az erdőtüzek által okozott füstszennyezés már olyan hatalmas kiterjedésü, hogy a szomszédos országok gazdasági helyzetére is hatással van. A Be-200 típusú repülőgépek Kína és Vietnam érintésével repültek Indonéziába, hogy felvegyék a harcot a tüzzel. Az orosz repülőgépek Szumátra és Borneó szigeteken fogják a tüzet oltani.

Be-200 – a többcélú kétéltü repülőgép

Müszaki adatok

A Be-200 kétéltü repülőgép következő változatait dolgozták ki:- tüzoltó;- utasszállító;- teherszállító;- őrjárati;- kutató-mentő és- sebesültszállító;valamint változatok a tengeri gazdasági területek ellenőrzésére és a vízszennyeződés elleni harcra.

Méretek Fesztávolság:  32,78 m Hossz:  32,05 m Magasság:  8,90 m Szárnyfelület:  117,44 m2 Szárnynyilazottság:  23° A törzs maximális átmérője:  2,86 m

Befogadóképesség Személyzet:  2 fő 72 fő – turistaosztály-elrendezés szerint (762 mm-es üléstávolsággal) 12-32 fő – első-, illetve bizniszosztály-kialakítás szerint 30 sérült és 7 egészségügyi dolgozó (orvos és ápoló)

Hajtómü

2 x TRDD D-436TP típusú „Progressz” hajtómü: 2 x 73,55 kN A megrendelő kívánsága szerint a repülőgépet tudják BR-715 típusú Rolls-Royce hajtómüvekkel is szállítani.

Terhelhetőség Maximális felszállótömeg: 37 200 kg Vízfelvétel után (tüzoltó változatnál):  43 000 kg Maximális leszállótömeg (vízre és földre):  35 000 kg Szállítandó áru (szállító változat esetében):  7500 kg Tüzoltáshoz használatos vízmennyiség :  12 000 l Teljes üzemanyag-mennyiség:  12 260 kg

Repülési adatok Maximális utazósebesség 8000 m-es magasságon:  710 km/h Maximális „M” szám vízszintes repüléskor:  0,69 M Maximális emelkedési sebesség – tengerszinten:  14 m/s Gyakorlati csúcsmagasság: 11 000 m  A felszállási út hossza:- vízfelszínről:  1000 m - felszállópályáról:  600 m A leszállási (kigurulási) út hossza:- vízre:  1300 m - leszállópályára:  950 m Hatótávolság 6500 kg kereskedelmi teherrel:  1850 km

Ha tetszett a cikk, kövesse a
Háború Művészetét a Facebookon!
Ha lemaradt volna erről:

Még több friss hír

2017-05-03 15:25:04
1914. október 27-én reggel, a Royal Navy nyolc modern hadihajója haladt északnyugat felé az Ír-tengeren, hogy lőgyakorlatot tartson a Skóciai nyugati partja mellett fekvő Mull-sziget, Loch na Keal nevű tengeröblében.
   MÁSOK ÍRTÁK
2017. 05. 26., 09:44

Éleslövészetet tartottak a központi gyakorlótéren

Az MH 25. Klapka György Lövészdandár 101. Tüzérosztálya és 36. Páncéltörő Rakétaosztálya közvetlen irányzású lövészetet hajtott végre május 25-én, csütörtökön a Magyar Honvédség Központi Gyakorlótéren.
2017. 05. 25., 13:46
Galéria a Fire Blade helikopteres hadgyakorlat zárónapjáról.
2017. 05. 23., 10:04
Precíz mentés slágerekkel: felkészült forgószárnyasok versenyeztek a német bázison.
2017. 05. 22., 12:44
Donald Trump amerikai elnök május 20-ai Szaúd-Arábiai látogatása mega üzletet hozott az Egyesült Államok két legnagyobb katonai gyártójának, a Lockheed Martinnak és a Boeingnak.

  JETfly Magazin

Mint ahogy arról a napokban már lapunkon is beszámoltunk, 2017. május 22. és június 9. között zajlik a többnemzeti Load Diffuser 2017 hadgyakorlat a Kecskeméti Repülőbázison.