2024. 06. 16.
Jusztin
: 398 Ft   : 372 Ft Benzin: 625 Ft/l   Dízel: 687 Ft/l   Írjon nekünk HADITECHNIKA

Tájékoztató a Hosz Országos Horgászversenyérôl 2020. 06. 19-20

Helyszín: Székesfehérvár, Palotavárosi Felső-tó
Dátum: 2020. június 19., péntek 16:00

A Honvédszakszervezet Központi Iroda, az MH 43. Hiradó és Vezetéstámogató Ezred alapszervezetének közreműködésével 2020. június 19-20-án 24 órás horgászversenyt szervez a székesfehérvári Palotavárosi felső-tavon...

HOSZ XIV. ORSZÁGOS HORGÁSZVERSENY KIÍRÁS

 

A Horgászverseny helye: Székesfehérvár, Palotavárosi Felső-tó

Ideje: 2020.06.19. 16.00 – 2019.06.20. 16.00

Jelentkezési határidő: 2020.06.15. 12.00 óra

A horgászversenyen 3 fős csapatok vehetnek részt.

A horgásztó megközelíthetősége:

Székesfehérvár, Palotavárosi Felső-tó, GPS koordináták: 74.189833 18.394720

 

A versenyre jelentkezni a cikk alján szereplő „Nevezési lap” kitöltésével lehet, majd a kitöltött nevezési lapot a Központi Iroda részére eljuttatva történik a regisztráció.

Központi iroda: Levelezési cím: 1581 Budapest, Pf. 65.

Fax (városi): 06-1/450-0347, Fax (HM): 02-261-77

Email: iroda@hsz.hu

 

A horgászversenyen maximum 20 csapat indulására van lehetőség. A csapatok jelentkezését nevezési sorrend alapján vesszük figyelembe! 

Nevezési díj: 20.000 Ft/csapat
A nevezési díj tartalmazza három fő részére a nevezés díjat, plusz kétszeri étkezést.

Programtervezet:

Gyülekező, regisztráció a horgásztónál: 2020.06.19. 13.30-14.30

Köszöntő, megnyitó, versenyszabályok ismertetése: 2020.06.19. 14.30-14.45

Horgászhelyek kisorsolása: 2020.06.19. 14.45-15.00

Horgászhelyek elfoglalása, etetés: 2020.06.19. 15.00-16.00

Verseny kezdete: 2020.06.19. 16.00

Verseny vége: 2020.06.20. 16.00

Mérlegelés: Folyamatos Eredményhirdetés: 2020.06.20. 17.00

 

A VERSENYHORGÁSZAT SZABÁLYAI


Minden versenyző köteles a versenyszabályzat minden pontját betartani. A verseny kezdetét és végét a sorsoláskor bemutatott hangjelzés jelzi, melyeket kötelező betartani. A versenyzők annyi botot tarthatnak és szerelhetnek össze, amennyit akarnak, de egyszerre csak legfeljebb négy (4) bottal horgászhatnak a csapatok. A verseny ideje alatt a csapatok tetszőleges szerelékkel horgászhatnak, botonként maximum két horoggal, szomszédjaikat nem zavarhatják. Csak szakáll nélküli horog illetve mikró szakállas lehet. A verseny ideje alatt fogott minden hal beleszámít a pontozásba! Hármas horog használata tilos! Az elektromos, akusztikus és vizuális kapásjelzők használata megengedett. Engedélyezett a rádió-távjelzős elektromos kapásjelző használata. Folyamatosan etetni kizárólag partról, csak emberi erőn és ügyességen alapuló eszközökkel lehet. Engedélyezett az etető csúzli, egy vagy két kézzel működtetett cső a bojlik bedobásához, egy vagy két kézzel tartott nagy nyeles kanál, a földre helyezett és mindkét kézzel működtetett csúzli, esetleg gumiszalaggal, rugóval, oldódó tasakkal, oldódó szállal működő eszközök; rakéták, melyek belső átmérője nem lehet nagyobb 50 mm-nél, hossza pedig 200 mm-nél, és horgászbottal dobják be.

Etetőhajó és Csónak használata, a verseny ideje alatt TILOS! Halradar használata tilos! Fonott dobóelőke használata tilos

A csapatoknak a számukra kijelölt horgászhelyen belül kell horgászniuk. Sátrak (tábor kialakítása), személyes dolgok elhelyezése közvetlenül a horgászhelyen lehetséges. A megakasztott hal sikeres kiemelésében segítség igénybe vehető (csapattárs). A hal kifogása érvényesnek számít akkor is, ha véletlenül a száján kívül akad be a horog. Szándékosan szabálysértő módon kifogni a halat szigorúan TILOS!

Halfogás esetén a kifogott halat a mérlegelésig sértetlenül kell tárolni, majd a mérlegelés, bejegyzés és fotózás után vissza kell engedni. Bármekkora Amurt illetve 5kg feletti pontyot azonnal mérlegelni és visszaengedni kötelező. A halak elhelyezésére megnedvesített pontymatrac és min. 2,5m- es gyűrűs haltartó valamint pontyzsák használata kötelező! A halakat gyűrűs haltartóban, pontyzsákban kell élve tartani és verseny ideje alatt a pontyzsáknak teljes terjedelmében a vízben kell lennie. Fém haltartó használata tilos! Minden 5 kg-ot meghaladó hal fogását a versenybizottságnak azonnal jelezni kell. Elegendő pontyzsákkal kell rendelkezniük (minimum 1 db/csapat). Sebfertőtlenítő használata kötelező!• Ha a kifogott hal elpusztul, nem számít bele a versenybe. A „verseny vége” jelzést követően a készségeket azonnal ki kell húzni a vízből, a jelzés után horogra került halakat már nem mérlegeljük. Lefújás előtt történt bevágás esetén a fogott hal beleszámít a versenybe akkor is, ha a fárasztás a jelzés után fejeződik be. A verseny végeztével a horgászhelyet tiszta állapotban kell hátrahagyni. A verseny ideje alatt a „Palotavárosi felső-tó” horgásztó házirendjét be kell tartani


MÉRLEGELÉS SZABÁLYAI

A mérés folyamatosan kerül végrehajtásra, melynek során a súly jelzésének jól láthatónak kell lennie a rendezők és a versenyzők számára egyaránt. Minden halat a szervezők által biztosított tartóhálóban kell lemérni, ezt benedvesítik, és megállapítják az önsúlyát minden mérés előtt. A tartóhálóknak speciálisan a pontyok lemérésére alkalmas fajtájúaknak kell lenniük. Vízáteresztő és rácsos szerkezetű, lágy, szintetikus anyagból készüljön. Minden kifogott halat külön- külön, egyesével kell felírni a mérlegelő lapokra, kivéve a kárász és keszegfélék. A méréseket a Versenybizottság hajtja végre. Mérlegelésre és az alapján értékelésre csak élő halak kerülhetnek. Ennek igazolása, hogy a hal mérlegelés után elúszik a versenybíró jelenlétében. Bármilyen más jellegű probléma, kérdés felmerülése esetén a Versenybizottság a helyszínen dönt, és állásfoglalását közli.

SZANKCIÓK

Versenyből való kizárással jár: a gondatlanságból megcsonkított vagy sérült hal, a halakkal való kulturálatlan bánásmód. Minden figyelmeztetés 10 kg hal levonásával jár az eredményekből. Figyelmeztetés jár azért, ha bárki más a csapattagokon kívül szákol, etet, vagy fáraszt. Figyelmeztetés jár, ha a csapatok engedély nélkül külső segítséget vesznek igénybe, valamint a verseny kezdetét jelző hangjelzés előtt horgászni kezdenek. Figyelmeztetés jár, ha a csapattagok valamelyike horgászhoz nem méltóan viselkedik, vagy a halakat nem megfelelően tárolják. A Versenybíróság rendelkezik azon joggal mind a versenyek ideje alatt, mind az eredményhirdetés idején, hogy büntetéseket szabjon ki csapatokra, ha azok szabálysértést követnek el. Minden, a szabályokban nem leírt, nem szabályozott kérdésben a versenyszervezők állásfoglalásai az irányadóak.

ÉRTÉKELÉS


A végső sorrendbe sorolást a szervezők illetve a versenybírák végzik a verseny zárását követően. A fogott összsúly (összes kilogramm) alapján történik a végső sorrend felállítása. Azonos súlyok esetén a legnagyobb súlyú hal megfogásával bíró párost illeti az elsőbbség. Ha még mindig fennáll a holtverseny, akkor az elsőbbség azt a csapatot illeti, akinél nagyobb a fogások átlagsúlya (összes súly/fogások száma). Díjazásra kerül: az I-III. helyezett, a legnagyobb halat kifogó versenyző, a legtöbb halat kifogó versenyző.

 

 

 

 

Ha tetszett a cikk, kövesse a
Háború Művészetét a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 06. 07., 14:52
Olaszországban és Svédországban bizonyítottak a Magyar Honvédség különleges műveleti katonái NATO gyakorlat keretében, ahol tömeges ejtőernyős ugrás, a logisztikai utánpótlás megszervezése, rajtaütés és beépített területen vívott harc szerepelt a feladataik között, de éleslövészeten is megmutatták felkészültségüket.
2024. 05. 28., 13:25
A Roszatom nukleáris üzemanyagot gyártó részlegéhez, a TVEL-hez tartozó Csepecki Gépgyárban megkezdték azoknak a speciális spirálbordás titáncsöveknek a gyártását, amelyek a világ majdani legnagyobb atomjégtörő hajóján a gőzfejlesztők szerkezeti merevségét biztosítják.
2024. 06. 05., 13:05
Átalakulás kiképzés által, avagy transformation through training – ez a NATO Összhaderőnemi Kiképző Központ (NATO JFTC) mottója, amely többek között a védelmi szervezeten belüli közös és nemzeti kiképzéssel, a koncepciófejlesztéssel, illetve az interoperabilitás elősegítésével foglalkozik.
2024. 05. 24., 10:15
A Flotprom internetes szakportál 2024. május 2-án közzétett információi szerint a Volga mellett fekvő Zelenodolszkban működő Gorkij Hajógyárban, a hónap folyamán két új hadihajót bocsátanak vízre, a Karakurt-osztályú (Project 22800) Tájfun korvettet és a Project 22160 típusú, Viktor Velikij járőrhajót.
2024. 05. 14., 15:51
Az Airbus Helicopters friss bejelentése értelmében, új rendelés érkezett a H145M típusú könnyű, többfeladatú forgószárnyasra: Brunei hat példányt rendelt a hazánk által is hadrendbe állított helikopterből.
2024-05-27 12:25:53
Megvan a következő magyar űrhajós! Kapu Tibor lehet az a magyar, aki a világűrbe mehet - jelentette be közösségi oldalán Szalay-Bobrovniczky Kristóf honvédelmi miniszter. A Magyar Honvédség nagy szerepet vállalt az űrhajósok felkészítésében.
2024-05-22 12:52:38
A Japán Birodalmi Haditengerészet repülőgép-hordozói a 2. világháború kezdetén legyőzhetetlenek voltak, a fedélzetükről felszálló harci gépek uralták a Csendes-óceán égboltját.
2024-05-21 16:29:52
A NATO Kooperatív Kibervédelmi Kiválósági Központ 2010 óta szervezi meg éves Locked Shields gyakorlatát. Magyarország az idén is sikeresen képviseltette magát a nemzetközi megmérettetésen, mely ezúttal négy napon át, 40 ország 18 csapatának, közel négyezer szakértőjének részvételével zajlott. A magyar csapat az előkelő negyedik helyen zárt.
   MÁSOK ÍRTÁK
2024. 06. 14., 14:19
A hajdúszoboszlói Hőgyes Endre Gimnázium is bekapcsolódott a Honvéd Kadét Programba.
2024. 06. 11., 13:54
Magas szintű szerb delegáció látogatása Magyarországon.
2024. 06. 10., 14:25
A Magyar Honvédség katonákkal és eszközökkel segíti a megáradt Rába mentén az árvízi védekezést – tájékoztatott Szalay-Bobrovniczky Kristóf, június 10-én, hétfőn.
2024. 05. 31., 12:16
Dr. Böröndi Gábor vezérezredes, a Honvéd Vezérkar főnöke és Gheorghiţă Vlad vezérezredes, a Román Fegyveres Erők vezérkari főnöke időszerű katonai kérdésekről egyeztettek bilaterális tárgyalás keretében Hódmezővásárhelyen, május 30-án, az MH Kinizsi Pál 30. Páncélozott Gyalogdandárnál tartott határmenti találkozójukon.

  JETfly Magazin

A legnagyobb nemzetközi légitársaság újabb jelentős lépést tett a légi közlekedés károsanyag-kibocsátásának csökkentéséért. Az Emirates több más járatához hasonlóan, már a Szingapúrból induló repülőgépeit is környezetkímélőbb üzemanyaggal üzemelteti.