2011. szeptember 15-én, a Boeing Long Beach-i (Kalifornia) gyárában ünnepelték a C-17 Globemaster III nehéz szállítógép első repülésének 20. évfordulóját. A szűzfelszállást teljesítő T-1 jelű prototípus a jubileum kapcsán egy gyár feletti áthúzással emlékeztette az egybegyűlteket a két évtizeddel ezelőtti, mérföldkövet jelentő eseményre.
A T-1-es prototípus napjainkban az Edwards légibázison állomásozik, tesztgépként veszi ki részét a C-17-es programból. Bob Ciesla, a C-17-es program igazgatója elmondta: „A T-1-es prototípus első repülése új korszakot nyitott a katonai és humanitárius teherszállításban. 20 évvel ezelőtt, mikor az új teherszállító repülőgép tesztprogramjában dolgoztam, nem is gondoltam volna, hogy a C-17-es ennyire kulcsfontosságú jelentőségü lesz az Egyesült Államok légiereje, illetve szövetségesei számára. Az elmúlt több mint egy évtizedben a program az eredeti költség és gyártási ütemterv szerint haladt, most pedig újabb állomáshoz érkeztünk, hiszen 15 darabról 10 darabra csökkentettük a gyártósorról évente legördülő szállítógépek számát, így akár 2014-ig, vagy ennél is tovább gyártásban maradhat a típus.”
A 33 világrekordot felállító C-17-esek az elmúlt 20 év alatt több mint 2 millió repült órát gyüjtöttek össze. A Boeing napjainkig 235 Big Mac-et szállított le: 211 darabot az Egyesült Államok légierejének, 24 példányt pedig nemzetközi vásárlóknak, többek között a brit, ausztrál és kanadai királyi légierőnek, Katar és az Egyesült Arab Emirátusok légierejének, illetve a 12 tagot számláló SAC-nak (Strategic Airlift Capability). A típus legújabb vásárlója India, az érintett felek 2011 júniusában írták alá a szerződést 10 darab C-17-es beszerzéséről, mely gépeket 2013-2014 között szállítanak le. Legutóbb az ausztrál királyi légierő flottája bővült: a Boeing 2011. szeptember 14-én, a Long Beach-i gyárban adta át ünnepélyes keretek között a RAAF ötödik C-17-esét.
Hazai cégek drónjait, repülőeszközeit és integrálható szenzorait mutatták be a Magyar Honvédség meghívott szakembereinek a Védelmi Innovációs Kutatóintézet (VIKI) által szervezett szakmai napokon július 1-én és 2-án, a hajmáskéri Kiképző Bázison.
Egy új harcjármű rendszerbe állításakor az első lépések egyik legfontosabbika a kezelők vezetési rutinjának megszerzése. A június 11-ei héten az MH Klapka György 1. Páncélosdandár egyik legkorszerűbb eszközével, a Leopard 2A7HU típusú harckocsival gyakorolják a harcjárművezetők többek között a közúton való közlekedést.
2024. július 1-jén, a honvédek jogállásáról szóló kormányrendelet hatályba lépésének napján Budapesten aláírták a Honvédelmi Minisztérium és Honvéd Érdekképviseleti Szervezet (HÉSZ) együttműködési megállapodását.
„Szeretem, megvédem!" mottóval indít toborzókampányt a területvédelmi ezredekbe a Magyar Honvédség - jelentette be Szalay-Bobrovniczky Kristóf honvédelmi miniszter a kampány megnyitóján június 17-én, hétfőn, Budapesten.
A Roszatom részvételével tartott tanácskozáson a sarkvidéki teherflotta megújításáról, a műholdas adatszolgáltatásról és a Kínával folytatott logisztikai együttműködésről tárgyaltak.
Lynx harcjárművel hajtott végre éleslövészetet az MH Kinizsi Pál 30. Páncélozott Gyalogdandár Tatárszentgyörgyön. A szcenárió keretében nemcsak lőttek az ellenségre, hanem a visszavonulást segítő köddel is zavarták őket.
A Honvéd Vezérkar és a zalaegerszegi MouldTech Systems Kft. között létrejött együttműködés keretében drónos meteorológiai mérések segítik a 46. Katonai Ejtőernyős Világbajnokság szervezőit.
A magyar kormány korábbi döntései alapján az állam 2024. szeptember 1-jétől térítésmentesen biztosítja a végzős középiskolások részére a „B” kategóriás vezetői engedély megszerzését, ami a KRESZ és az egészségügyi oktatást tartalmazza.
A Magyar Védelmi Exportügynökség (VEX) saját nemzeti standot állított június 17-21. között a párizsi Eurosatory védelmi ipari kiállításon, amely az egyik legnevesebb európai védelmi kiállítás.
Az Emirates újabb hét új várost jelentett be, ahová a vadonatúj Airbus A350-es repülőgépeivel repül majd. Az Emirates A350-es repülőgépei három osztályon 312 utas számára biztosítanak helyet, beleértve 32 teljesen síkba dönthető Business Class ülést minibárral és személyre szabható világítással, 21 Prémium Turista osztályú széket, valamint 259 tágas Turista osztályú ülést.