2011. szeptember 15-én, a Boeing Long Beach-i (Kalifornia) gyárában ünnepelték a C-17 Globemaster III nehéz szállítógép első repülésének 20. évfordulóját. A szűzfelszállást teljesítő T-1 jelű prototípus a jubileum kapcsán egy gyár feletti áthúzással emlékeztette az egybegyűlteket a két évtizeddel ezelőtti, mérföldkövet jelentő eseményre.
A T-1-es prototípus napjainkban az Edwards légibázison állomásozik, tesztgépként veszi ki részét a C-17-es programból. Bob Ciesla, a C-17-es program igazgatója elmondta: „A T-1-es prototípus első repülése új korszakot nyitott a katonai és humanitárius teherszállításban. 20 évvel ezelőtt, mikor az új teherszállító repülőgép tesztprogramjában dolgoztam, nem is gondoltam volna, hogy a C-17-es ennyire kulcsfontosságú jelentőségü lesz az Egyesült Államok légiereje, illetve szövetségesei számára. Az elmúlt több mint egy évtizedben a program az eredeti költség és gyártási ütemterv szerint haladt, most pedig újabb állomáshoz érkeztünk, hiszen 15 darabról 10 darabra csökkentettük a gyártósorról évente legördülő szállítógépek számát, így akár 2014-ig, vagy ennél is tovább gyártásban maradhat a típus.”
A 33 világrekordot felállító C-17-esek az elmúlt 20 év alatt több mint 2 millió repült órát gyüjtöttek össze. A Boeing napjainkig 235 Big Mac-et szállított le: 211 darabot az Egyesült Államok légierejének, 24 példányt pedig nemzetközi vásárlóknak, többek között a brit, ausztrál és kanadai királyi légierőnek, Katar és az Egyesült Arab Emirátusok légierejének, illetve a 12 tagot számláló SAC-nak (Strategic Airlift Capability). A típus legújabb vásárlója India, az érintett felek 2011 júniusában írták alá a szerződést 10 darab C-17-es beszerzéséről, mely gépeket 2013-2014 között szállítanak le. Legutóbb az ausztrál királyi légierő flottája bővült: a Boeing 2011. szeptember 14-én, a Long Beach-i gyárban adta át ünnepélyes keretek között a RAAF ötödik C-17-esét.
Egy új harcjármű rendszerbe állításakor az első lépések egyik legfontosabbika a kezelők vezetési rutinjának megszerzése. A június 11-ei héten az MH Klapka György 1. Páncélosdandár egyik legkorszerűbb eszközével, a Leopard 2A7HU típusú harckocsival gyakorolják a harcjárművezetők többek között a közúton való közlekedést.
2024. július 1-jén, a honvédek jogállásáról szóló kormányrendelet hatályba lépésének napján Budapesten aláírták a Honvédelmi Minisztérium és Honvéd Érdekképviseleti Szervezet (HÉSZ) együttműködési megállapodását.
„Szeretem, megvédem!" mottóval indít toborzókampányt a területvédelmi ezredekbe a Magyar Honvédség - jelentette be Szalay-Bobrovniczky Kristóf honvédelmi miniszter a kampány megnyitóján június 17-én, hétfőn, Budapesten.
A Roszatom részvételével tartott tanácskozáson a sarkvidéki teherflotta megújításáról, a műholdas adatszolgáltatásról és a Kínával folytatott logisztikai együttműködésről tárgyaltak.
Lynx harcjárművel hajtott végre éleslövészetet az MH Kinizsi Pál 30. Páncélozott Gyalogdandár Tatárszentgyörgyön. A szcenárió keretében nemcsak lőttek az ellenségre, hanem a visszavonulást segítő köddel is zavarták őket.
A Honvéd Vezérkar és a zalaegerszegi MouldTech Systems Kft. között létrejött együttműködés keretében drónos meteorológiai mérések segítik a 46. Katonai Ejtőernyős Világbajnokság szervezőit.
A magyar kormány korábbi döntései alapján az állam 2024. szeptember 1-jétől térítésmentesen biztosítja a végzős középiskolások részére a „B” kategóriás vezetői engedély megszerzését, ami a KRESZ és az egészségügyi oktatást tartalmazza.
A Magyar Védelmi Exportügynökség (VEX) saját nemzeti standot állított június 17-21. között a párizsi Eurosatory védelmi ipari kiállításon, amely az egyik legnevesebb európai védelmi kiállítás.
2024. július 22-én újabb mérföldkövet jelentő eseményt regisztrálhatott a Szlovák Légierő: megérkezett az első két F-16 Block 70 vadászbombázó északi szomszédunk Malacky-Kuchyňa Légibázisára.