Az indiai Visakhapatnam haditengerészeti bázison 2016. január 7-én ünnepélyes keretek között hadrendbe állt a második Kamorta-osztályú (Project-28) korvett, mely a Kadmatt nevet kapta.
A korvettet a GRSE (Garden Reach Shipbuilders and Engineers) vállalat még 2015. november 26-án Kalkuttában adta át az Indiai Haditengerészet számára. Információk szerint, a GRSE összesen 4 ilyen Kamorta-osztályú korvettet épít Indiának.
Az első hajótest még 2006-ban készült el, vízre bocsátása 2010 áprilisában, átadására 2014. augusztus 23-án került sor. Napjainkban az első, Kamorta névre keresztelt korvett a keleti flotta állományában teljesít szolgálatot. A most hadrendbe állított példányt 2011. október 24-én, a harmadik ilyen hajót, mely a Kiltan nevet kapta 2013. március 23-án, míg a negyediket, a Kavarattit, 2015. május 19-én bocsátották vízre. A harmadik és a negyedik korvett építése során több kompozit anyagot használnak fel, melyet a svéd Saab Kockums vállalat biztosít.
A maradék két példány tervek szerint 2016, illetve 2017 végén állhat hadrendbe. A Kamorta és a Kadmatt is a jövőben az új, a Keleti Haditengerészeti Parancsnoksághoz tartozó Visakhapatnam-i haditengerészeti bázison állomásoznak majd, melyek elsődleges feladata az Andamán – és Nikobár-szigetek körzetének felügyelete-ellenőrzése lesz. A Project-28 korvett 109 méter hosszú, 13,7 méter széles hajó, melynek vízkiszorítása közel 3 000 tonna, a maximális sebessége 25 csomó. Meghajtását négy darab AN/Pielstick PA 16 STC típusú dízelmotor biztosítja. 18 csomós sebességgel 3 450 tengeri mérföldet tehet meg, fedélzetén egy helikoptert is szállíthat, legénységét 193 fő (13 tiszt és 180 matróz) alkotja. A hajók 90%-ban indiai gyártásúak.
Forrás: armstrade.org