Pakisztán 3 darab Type 214 típusú, dízel-elektromos meghajtású tengeralattjárót vásárol Németországtól. Az ország jelenleg az utolsó Agosta tengeralattjáró építési munkálatait végzi francia szakemberek segítségével, de a továbbiakban nem tartanak igényt a franciák szolgálataira. A 214-eseket Pakisztánban fogják megépíteni, melyek közül az elsőt 6 éven belül kívánják hadrendbe állítani. Ezekkel a tengeralattjárókkal kívánják ellensúlyozni India nyomasztó tengeri fölényét.
A Type 214 vízkiszorítása 1700 tonna, hossza 61 méter, személyzete 27 fő, maximális sebessége pedig 35 km/óra. Ez a típus nagy hasonlóságot mutat a korábbi Type 209, illetve a Type 212-es tengeralattjárókkal. A Type 214 is fel van szerelve AIP-(air-independent propulsion) rendszerrel, melynek segítségével akár egy hétig is képes a víz alatt maradni. Pakisztán tengeralattjárónként 350 millió dollárt fizet Németországnak. Legnagyobb ellenfelüknek az India által megépített francia Scorpene-osztályú dízel-elektromos tengeralattjárók ígérkeznek, melyek hasonlítanak az éppen befejezett Agosta 90B típusra.
Az Agosta paramétereit tekintve 1500 tonna vízkiszorítású, személyzete pedig 36 fő, szemben a Scorpene 1700 tonnájával és 32 fős személyzetével. Mindkettőn megtalálható az AIP-rendszer. Ezek a tengeralattjárók komoly veszélyt jelentenek a hadihajókra, hiszen rendkívül csendesek, így veszélyes közelségbe tudnak kerülni és észrevétlenül képesek támadni. India is korszerüsíti Scorpene tengeralattjáróit az AIP-rendszerrel, darabonként 300 millió dollárért.