Kínai mérnökök ezidáig abban a hitben éltek, hogy sikeresen elsajátították az orosz AL31F hajtómű másolatának számító WS10A gyártási technológiáit. A hajtóművet a két éve üzembe állított J-10 vadászgépeken alkalmazták volna. A jelek szerint azonban ezúttal csődöt mondott a kínaiak másolata, mivel a légierő nem volt megelégedve az új hajtómű megbízhatóságával és teljesítményével. Ennek következtében újabb orosz hajtóműveket rendeltek a további J-10-esek építéséhez.
Napjainkban gyakran hallhatunk híreket arról, hogy Kína előszeretettel koppint le külföldi technológiákat, több-kevesebb sikerrel. Az elmúlt évtizedben az ázsiai ország sok pénzt szánt a repülőgép-hajtómüvek gyártási feltételeinek megteremtésére. Szinte ugyanazokkal a problémákkal kellett szembenézniük, mint az oroszoknak, saját hajtómüvük fejlesztése során. Oroszország azonban sikerrel vette az akadályokat, a hidegháború után pedig a nyugati beszállítók is ellepték az orosz piacot a legmodernebb alkatrészekkel és gyártási technológiákkal.
Az egyetlen, J-10-es harci gépekkel felszerelt századot olyan helyre telepítették, ahol szem előtt tarthatják a tajvani F-16-os vagy Mirage vadászgépeket. A tajvaniak azonban bizakodóak, hiszen szerintük pilótáik sokkal képzettebbek kínai kollégáiknál, továbbá sokan gondolják úgy, hogy a J-10 egy rémálomnak tekinthető konstrukció, melynek üzemeltetése sok problémát okoz Kínának.
Egyes tajvani szakértők szerint csapnivaló konstrukció a J-10