Nem a formatervezés volt előtérbe helyezve az MRZR-4 tervezésénél, az tény. A Polaris Industries mérnökei viszont jó munkát végeztek, mert a járműből várhatóan 2 050 darabot rendel meg az amerikai haderő különleges erőinek parancsnoksága (USSOCOM).
A könnyü, 4x4-es terepjáró gépkocsi négy személyes MRZR-4 változatából 1 750, míg a kétszemélyes MRZR-2-ből 300 darabot fog hadrendbe állítani a parancsnokság.
A jármüvek mérete (magassága csupán 152,4 cm) és tömege miatt beférnek a Bell Boeing V-22 Osprey billenőrotoros repülőgépek és a Boeing MH-47G különleges müveleti nehéz szállítóhelikopterek deszantterébe is.
A 875 köbcentiméteres, 88 lóerős motorral felszerelt terepjáró jármü csúcssebessége 96 km/h, hasznos terhelése 453 kilogramm. A benn ülők védelmét páncélzat nem, de bukócsövek és négypontos biztonsági övek szolgálják. A jármü alapállapotban nem rendelkezik fegyverzettel, de valószínüleg ez nem sokáig marad így, ha a terepjárókat "megkaparintják" a különleges erők operátorai.